Sotsiaaltööspetsialist konkurss
Töö kirjeldus
Sotsiaaltööspetsialisti teenistusülesanneteks on
- kohaliku omavalitsuse üksusele sotsiaalhoolekande seadusega ülesandeks pandud sotsiaalteenuste kaardistamine, arendamine ja korraldamine;
- vallakodanike nõustamine sotsiaalhoolekandelistes küsimustes.
Nõudmised kandidaadile
- sotsiaaltööalane kõrgharidus või kõrgharidus ja vähemalt kolmeaastane riigi või kohaliku omavalitsuse asutuse töökogemus sotsiaaltöö alal;
- tööks vajalike õigusaktide tundmine ja nende kasutamise oskus;
- ametikohal vajalike arvutiprogrammide ja andmekogude kasutamise oskus;
- hea pingetaluvus ning suhtlemis-, eneseväljendus- ja läbirääkimisoskus;
- otsustus- ja vastutusvõime ning soov töötada meeskonnas;
- B-kategooria juhiluba.
Ettevõte pakub
- võimalust eneseteostamiseks;
- vaheldusrikast tööd;
- meeldivat kollektiivi;
- koolitusi enesetäiendamiseks.